רעיונות למתנה

מה אפשר לקנות לחברה ליום הולדת? כך תבחרו מתנה מתאימה

מה אפשר לקנות לחברה ליום הולדת

יום ההולדת זה הוא נקודת ציון שנתית מיוחדת בחייו של אדם. למעשה מדובר ביום בו אדם חוגג את היוולדו בחברת האנשים הקרובים לו, כמו משפחה וחברים. לרוב, נהוג להעניק לחתן או כלת השמחה מתנה אישית או קבוצתית שתתאים לאישיותו, תשמח אותו, ותראה על הערכה כלפיו. בחירת המתנה הנכונה עלולה להתברר כמשימה לא פשוטה כלל. לכן, גיבשנו מספר פרמטרים ודגשים שעשויים לסייע בבחירת המתנה המושלמת ואף ריכזנו מספר רעיונות למתנות מקוריות וייחודיות שלא יצריכו מכם יותר מדי מאמץ.

כך תבחרו את המתנה המתאימה ביותר

להלן שלושה פרמטרים להם מומלץ להקדיש מחשבה כאשר ניגשים לבחור מתנות לחברה ליום הולדת. יצוין שאלו רק דוגמאות לפרמטרים נפוצים, וניתן לחשוב על פרמטרים נוספים.

פרמטר ראשון – סוג המתנה

מתנות לרוב נחלקות לשני סוגים: מתנה חומרית ומתנה חווייתית. מתנה חומרית זוהי המתנה הקלאסית, לרוב מגיעה עטופה באריזת מתנה, ובתוכה חפץ או מוצר פיזי כלשהו.

ככל שתחליטי לקנות מתנה מסוג זה לחברתך, רצוי לשאול את עצמך בטרם קניית המתנה את השאלות הבאות: האם יש משהו שחברתך תשמח לקבל? האם יש משהו שחסר לה? שאלות אלו יסייעו בבחירת מתנה.

כיום, ניתן להפוך גם מתנות חומריות וקנויות לאישיות באמצעות הוספת משפטים מרגשים ואישיים, תמונה משותפת ועוד. 

לעומת זאת, מתנה חווייתית תתאפיין לרוב באירוע או בילוי משותף. בחירת מתנה זו תתאים במיוחד במידה וחברתך אוהבת להתנסות בדברים חדשים וליצור יחד חוויות חדשות. 

פרמטר שני - תקציב

בטרם קניית מתנה לחברה, יש להחליט על תקציב עבור המתנה, כזה שיאפשר לרכוש מתנה משמעותית מצד אחד, אך מהצד השני לא יטיל עול כבד על רוכשות המתנה. לשם גיבוש תקציב רצוי להבין האם מדובר במתנה משותפת, הנרכשת על ידי מספר חברות, או שמא מדובר במתנה אישית. 

פרמטר שלישי – התאמה אישית

לא משנה באיזה סוג מתנה תבחרי, או מהו תקציבך, חשוב להתאים את המתנה למקבלת המתנה. כדי לעשות זאת, יש להתייחס לתכונות האופי הייחודיות לה, תחביביה ועיסוקיה. כך תוכלו להימנע מחוסר הנעימות הכרוך במצב שבו מקבלת המתנה איננה אוהבת את המתנה שקיבלה.

פרמטר רביעי – מקוריות המתנה

ככל שמדובר בחברה קרובה יותר, כך רצוי להקדיש מחשבה ולהעניק לה מתנה מקורית יותר, המעידה על אהבה וקרבה. ניתן להכין בעצמכן מתנה מקורית, אך כיום ניתן גם לקנות מתנות מקוריות, מה שמקל על אלו שפחות יצירתיות, או אין להן את הזמן הדרוש כדי להכין מתנה.

איזון בין כל השיקולים וההיבטים השונים הכרוכים בהחלטה זו תביא לבחירת המתנה הטובה ביותר.

מתנות ליום הולדת לחברה הכי טובה

כאשר החברה שחוגגת יום הולדת היא גם החברה הכי טובה, עולה הצורך להשקיע אקסטרה מחשבה בבחירת מתנה. הרי הקשר בניכן הוא קשר ייחודי ומשמעותי עבורכן, ומתנה שמאחוריה מחשבה מביעה על היכרות עמוקה, הערכה ואהבה. 

אז מה אפשר לקנות לחברה הכי טובה ליום הולדת?

ראשית, כדאי לערוך סיעור מוחות ולהעלות אירועים משמעותיים שחוויתן יחד. החל מאירועים קטנים, כאלה שנראו פחות משמעותיים באותה העת, אך בכל זאת זכורים לשתיכן, ועד אירועים גדולים שחוויתן יחד, משברים שצלחתן ועוד. אגב, טיפ נחמד – תוכלי לעשות זאת יחד איתה במסווה של שיחה נוסטלגית. 

העלאת זיכרונות משותפים תסייע בגיבוש רעיון למתנה אישית ואינטימית, כזו שתענה על הצורך להעניק לחברתך הטובה ביותר מתנה ייחודית. 

המומלצים שלנו למתנת יום הולדת

כדי להקל על בחירת מתנת יום הולדת לחברה, ריכזנו מספר פריטים ייחודיים שיכולים להוות מתנת יום הולדת נהדרת, מרגשת ושימושית. מתנות אלו יתאימו גם עבור מתנת יום הולדת לחברה הכי טובה, שכן ניתן להנציח באמצעותם רגעים משמעותיים שחוויתן יחד.

איור דיגיטלי

איור דיגיטלי זהו סוג של אומנות הנעשית באמצעים טכנולוגיים. אנו מציעים לקחת תמונה משמעותית עבורכם ולהפוך אותה לאיור דיגיטלי מסוגנן בהתאם לטעמכם האישי. זוהי מתנה אישית ומרגשת, מושלמת עבור חברה קרובה או כל קרוב משפחה אחר. 

 

מפת כוכבים

זוהי מתנה ייחודית עבור ציון יום מיוחד. כדי להכין מפת כוכבים מותאמת אישית, יש להכניס את אותו תאריך מיוחד, והמומחים שלנו יצרו עבורכם את מפת הכוכבים ברמת דיוק גבוהה במיוחד. לאחר מכן, מומחי העיצוב שלנו יכניסו אלמנטים עיצוביים ואף מסגור מתאים, כך שמתנה זו תשתלב בכל חלל שתבחרו. 

 

מסגור תמונות מודרני

תמונה ממוסגרת זוהי מתנה קלאסית ונצחית עבור חברה קרובה. אין כמו תמונה אישית, אלגנטית ויפה התלויה בבית או במשרד. באתרינו תוכלו לבחור מבין מגוון עיצובים ומסגרות, מבלי להתפשר על איכות המוצר.

 

מארזי שוקולד מפנקים

חובבי המתוק בוודאי ייהנו לקבל מארז שוקולד ליום ההולדת. ניתן לבחור את המארז המדויק מתוך מבחר רחב  שקיים אצלנו, וכמובן שכל השוקולדים המוצעים הם באיכות הגבוהה ביותר. בנוסף, ניתן לבחור במארז המשלב שוקולדים ופריטים אחרים הקיימים באתר כמו אלו שצוינו קודם לכן.

 

 

לאחר שסקרנו מספר מתנות אפשריות, הנה טבלה מסכמת שתסייע בבחירת המתנה המושלמת לחברה לרגל יום הולדתה:

המתנה

תקציב (משוער)

למי מתאימה המתנה?

מארזי שוקולד מפנקים

150-500 שקלים

חובבי מתוק, ושוקולד בפרט

איור דיגיטלי

200-400 שקלים

אוהבי מתנות אישיות המעריכים את עבודת האיור

מפת כוכבים

החל מ-149 שקלים

אנשים שאוהבים להדגיש נקודות ציון משמעותיות בחייהם

מסגור תמונות מודרני

119-299 שקלים

אוהבי זיכרונות ומתנות מרגשות


לסיכום, בחירת מתנה עלולה להתברר כמשימה קשה. כדי להקל על כך מומלץ לעקוב אחר הפרמטרים שצוינו: סוג המתנה, תקציב, התאמה אישית ומקוריות. מענה על שאלות אלו יסייע בצמצום האפשרויות הרבות שקיימות בשוק. בנוסף, תוכלו להיעזר במתנות שהוצעו במאמר זה, אשר נוצרו לאחר מחשבה רבה. בחירת מתנה שנעשית מהלב עשויה להיות מרגשת ומיוחדת, ואף להתווסף לבנק החוויות שצברתן ותמשיכו לצבור יחד בהמשך. 

קריאה נוספת

ציור משפחה - המתנה המושלמת לכל המשפחה!
מתנות מקוריות ליום הולדת