רעיונות למתנה

איך מוצאים רעיונות למתנות מקוריות ליום הולדת?

מתנות מקוריות ליום הולדת


"יום הולדת יש רק פעם בשנה" – אבל למה זה מרגיש כאילו כל הזמן סובבים אותנו ימי הולדת של בני משפחה ושל חברים, ואנחנו נמצאים במרדף אינסופי אחרי מתנה מקורית? תמיד אנחנו מחפשים רעיונות אל מתנת יום הולדת לחברה, או מתנות מקוריות ליום הולדת – ובקושי מצליחים למצוא משהו שימצא חן בעינינו, וגם יתאים לנו מבחינת התקציב.

אז איך עושים את זה נכון?

הצעד הראשון בבחירת מתנה מקורית, הוא לחשוב על הנמען. עבור מי המתנה מיועדת? מי אמור לקבל את המתנה? טעות מרכזית שרבים מהאנשים עושים, היא לחשוב על עצמם – מה הם היו רוצים לקבל, איזו מתנה הם היו שמחים לקבל, איזה מוצר הם לא היו רוצים לקבל – ולפי המדד הזה, הם מקבלים את ההחלטה לגבי איזו מתנה לבחור.

למה זו טעות? כי כל אדם הוא שונה. לכל אחד יש את התחביבים המיוחדים שלו, את תחומי העניין הייחודיים שלו, ואת ההעדפות שלו. בדיוק כמו שבמסעדה, כל אחד יבחר לעצמו את המנה שבה הוא מעוניין, ויחליט כיצד הוא רוצה להזמין אותה, ואילו מרכיבים להסיר ממנה – כך גם בבחירת המתנה, כל אדם יתרגש ויאהב מתנה אחרת. 

ייתכן שנבחר מתנה בדוגמת ספר למשל, שאנחנו מוצאים אותו למעניין ומסקרן במיוחד – אך הנושא בכלל לא מעניין את הנמען. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב לנסות להיכנס לנעליו של מקבל המתנה, ולהשתמש בהיכרות שלנו איתו ככלי עזר. ננסה לחשוב על ההיבטים הבאים:

  • בן כמה הוא? – אם הוא ילד, נתאים לו מתנה שקשורה להתפתחות, יצירה, או משחק קופסא. אם הוא מבוגר, נתאים לו מתנה בוגרת יותר, שתשמש אותו.
  • במה הוא עוסק? – אם אנחנו קונים מתנה לחבר שהוא מדען, אולי נרצה לקשר את המתנה לתחום העיסוק שלו – למשל, ניתן לו מארז שוקולדים בצורה של מבחנה, וכדומה.
  • מה התחביבים שלו? – אדם שנהנה מאוד מאירועי תרבות, ייהנה מאוד ממתנה כמו כרטיסים להצגת תיאטרון. ניתן אף להרחיב את המחשבה ולסדר מפגש של השחקנים עם מקבל המתנה. אם התחביבים שלו קשורים בספורט למשל, נתאים את המתנה לכך: אם הוא ילד, נוכל לקנות לו כדור או מוצר שקשור בספורט, אם הוא מבוגר נוכל לחשוב על מתנה שתהיה קשורה לספורט, כמו סדנה כלשהי.
  • מה טיב הקשר שלנו עם מקבל המתנה? – ככל שהקשר רופף יותר, כך אנו מחויבים פחות למחשבה ורכישת מתנה יצירתית או גדולה. כמו כן, ככל שהקשר הדוק וקרוב יותר, תהיה ציפייה למתנה גדולה, ובנוסף, מתנה שהושקעה בה מחשבה רבה ואהבה.

איך נבחר מתנות מקוריות לגבר ליום הולדת?

מדובר בעקב אכילס של רכישת המתנות. בכל שנה, מגיע יום ההולדת של בן הזוג, ולא יודעים מה לקנות לו. הוא לא צריך שום דבר, יש לו כבר מבחר גדול של אולרים ושל בגדים – אז מה עוד אפשר לקנות לו?

כאשר מדובר בבן זוג, ניתן להשקיע במתנה שהיא פחות שימושית, ויותר רגשית ואוהבת. למשל, מפת כוכבים היא מתנה מרגשת וייחודית – מדובר במפה שמציגה את תצוגת הכוכבים שבשמיים בתאריך ובשעה מסוימים. בצורה כזו, תוכלו לבחור תאריך מסוים וייחודי שקשור אליכם – למשל, היום שבו נפגשתם לראשונה, היום שבו הפכתם את הקשר לרשמי, היום שבו הייתה הצעת הנישואין, היום שבו עמדתם מתחת לחופה...

בצורה כזו, תוכלו להעניק לאהובכם (וגם לאהובתכם!) מתנה מיוחדת ומרגשת, שמראה למקבל המתנה כמה הוא חשוב בעבורכם, וכמה אתם זוכרים את האירוע המרגש שהתרחש ביניכם. מפת הכוכבים תנצור את הרגע הזה לעולמי עד.

מתנה נוספת המתאימה לגבר היא איור דיגיטלי – כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור תמונה טובה של שניכם, ולקבל אותה בתור איור ממוחשב. זו אחת המתנות הפופולריות והמרגשות ביותר שניתן להביא לכבוד יום ההולדת.

רעיונות למתנה לחברה טובה

חברות טובות הן כאלה שצועדות איתנו במשך שנים. ימי הולדת רבים עוברים, ובכל שנה אנו צריכות לחשוב על מתנה מקורית לחברה מחדש. בתוך המולת החיים שלנו, עם העומס שיש לכל אחד – קשה לפנות זמן ולהשקיע במתנה יצירתית או במחשבה על מה לעשות לכבוד יום ההולדת של החברה שלנו. עם זאת, ניתן למצוא כמה רעיונות למתנה לחברה, שיהיו יצירתיות ומקוריות.

מתנה לדוגמא היא איור דיגיטלי – שהוא בעצם ציור של כל תמונה שתבחרו בה. למשל, תוכלי לבחור תמונה משותפת שלך עם החברה, ולבצע בה איור דיגיטלי, ולנצור את הרגע המיוחד של שתיכן. רעיון נוסף ודומה הוא תמונה ממוסגרת לבחירתכן, שאותה תוכל החברה לתלות או להניח בכל מקום שתרצה. מדובר במתנה יצירתית ומקורית, והכי חשוב – אישית וייחודית!


רעיונות נוספים למתנות מקוריות

לאנשים שאתם אוהבים במיוחד, תוכלו לקנות מארזים מפנקים – שכוללים כמה מתנות במארז אחד. מתנות כמו נרות ריחניים, עם מבחר רחב של שוקולדים מסוגים שונים – וכל זאת לצד אחד מהמתנות שציינו לעיל: איור דיגיטלי, או מפת כוכבים עם הרגע המיוחד שלכם, או תמונה ממוסגרת. תוכלו לבחור במארז המתאים ביותר עבורכם ועבור האדם שעבורו אתם רוכשים את המתנה.

קצת עלינו

וויט ספייס מחברת בין אנשים דרך מתנות מיוחדות ומקוריות, המתאימות כמעט לכל סוג של מאורע. אם אתם מחפשים רעיונות למתנות מקוריות ליום הולדת, מוצרים ומתנות ייחודיות עבור יקיריכם, הגעתם למקום הנכון! אנחנו מספקים מתנות איכותיות ומרגשות, שישאירו טעם מתוק וחוויה נעימה בלב! 

תוכלו להזמין את המתנות ולקבל אותן עם משלוח. מתנות מקוריות ליום הולדת, מתנות לאירועים נוספים ומתנות לחברים טובים – את כל אלו תוכלו למצוא אצלנו! לפרטים נוספים, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולהתחיל להתרגש. ושיהיה במזל טוב!

קריאה נוספת

מה אפשר לקנות לחברה ליום הולדת
רעיונות למתנות לחג