רעיונות למתנה

כך תמצאו רעיונות למתנות לחג עבור היקרים שלכם

רעיונות למתנות לחג


תגידו, גם אתם אוהבים לקבל מתנות? בוודאי שכן, הרי מי לא אוהב. מתנות הן דבר מפתיע, משמח ושובר שגרה, שתמיד כיף לקבל.

לעיתים, אין זה אפילו משנה מה תוכן המתנה, משום שקבלת המתנה עצמה מעידה על מחשבה מאחוריה.

הידיעה שאדם אחר, קרוב ככל שיהיה, חשב עלינו ובחר להשקיע מזמנו וכספו לצורך נתינת מתנה עברנו, מייצרת תחושה נעימה ונחמדה במודע ושלא במודע.


מתנות יכולות לקרב בין אנשים. יש מהן שבאות מתוך הוקרה על העשייה החיובית של מקבל המתנה, או כאות הערכה ופירגון על הישג, הצלחה או ציון דרך מסוים. חלק מהמתנות מגיעות לאחר ריב או תקופה ארוכה ללא קשר אדוק, תוך תקווה, רצון ובקשה לחדש ולהיטיב את רמות הקשר.


בכל אופן, כמעט כל מתנה, ללא קשר לנותן המתנה ולשביעות הרצון, מעוררת רגש טבעי, נעים ומספק, שרובנו נהנים לחוש לפעמים. מכאן ואילך, השמיים הם הגבול! כיום, ניתן להתאים לכל אחד באופן אישי, את המתנה המושלמת והמשמחת ביותר שידמיין.


כך תמצאו רעיונות מקוריים למתנות לחג


לאור עובדות אלו, הפכו המתנות בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתרבותנו. כך, החיפוש אחר מתנה מיוחדת לחג הפך למשימה כלל לא פשוטה עבור חלקנו, עד שלעיתים הוא אף מוביל לייאוש מוחלט. אז אם אתם מזדהים עד כה, ואם אתם צופים מצב כזה אצלכם בעתיד הקרוב, המשיכו לקרוא, ותקבלו רעיונות רבים למתנה מושלמת.


מתנות לחג לעובדים

כמעט בכל חברה או קבוצת עובדים, נוהגים המעסיקים לחלק לעובדיהם מתנות לחג. מתוך שאיפה למצוא את המתנה הטובה ביותר, מתחילים המעסיקים לחפש מתנות מקוריות לחג עבור עובדיהם, זמן רב לפני החג.
אמנם, ייתכן שלא צריך להרחיק לכת, וניתן למצוא את המתנה הטובה ביותר, ממש מול העיניים. חישבו על הדבר שיעשה לעובדיכם טוב בלב, שחסר להם במשרד, שיקל עליהם בשטח, או שיעשה להם תחושה טובה בבית – אחרי שהם חוזרים למשפחתם בסוף יום עבודה. הדברים הקטנים, שלא דורשים השקעה כספית עצומה דווקא, אלא מעידים על מתן יחס חיובי – עשויים להרכיב את המתנות המקסימות ביותר.


מתנות לחג להורים

אז הגעתם לגיל שאתם כבר לא רק מקבלים מתנות מהוריכם, אלא גם מעניקים להם מפעם לפעם. למעשה, ניתן לומר שהגעתם כבר מזמן לגיל הזה, אך טרם מצאתם רעיון כיצד להפתיע ולשמח זוג הורים, שנראה שלא חסר להם כלום. במשך עשרות שנים, הם ראו כבר הכל, כיצד אפשר להפתיע אותם?
תופתעו לגלות, אך בין אם אתם מחפשים מתנה לזוג ההורים, מתנה לחג לאמא, או מתנה לחג לאבא – אתם יכולים להעניק להם את המתנה הכי אישית שקיימת. ברוב המקרים, ההורים יעדיפו מתנה בעלת ערך סנטימנטלי, הרבה יותר מכל ערך כספי. כך, מארז מתנה לחג הכולל תמונה או מספר תמונות מעוצבות, כרטיסי ברכה, ושימוש במוצרים נוספים המעוררים רגש אישי – ישמחו את ההורים שלכם עד מאוד.


מתנה לחג לחמות

כשמדובר בחמות, העניין הופך מורכב לכאורה, כי אתם תרצו להרשים אותה באופן כזה שהיא לא תשכח. עם זאת, גם כאן מדובר בתהליך שאיננו כה מורכב, משום שכל מה שאתם נדרשים זה היכרות קטנה עם האדם, והבנה מה ישמח אותו ויגרום לו לתחושה טובה.
כפי שכבר אמרנו, כל מתנה גורמת לרגש טבעי נעים וחיובי. אם תרצו להעצים רגש זה אצל חמותכם – השקיעו בדבר מעט יותר מחשבה, נסו להבין איזה פריט יכול להאיר את הבית בעיניה, וחממו את ליבה לקראת החג הקרוב.
לדוגמא, אם חמותכם סבתא לנכדים, בוודאי שתמונות מעוצבות של נכדיה תתפוס מקום של כבוד על השידות והשולחנות בבית. תמונות אלו, ניתן לשדרג למשהו מעבר לתמונה רגילה במסגרת פלסטיק, ולהפוך אותן לאיורים דיגיטאליים מקוריים או לקולאז'ים מהממים ביופיים.


מתנה לחג לסבא וסבתא

באותו האופן, תוכלו לשלוח כזאת מתנה לחג לסבתא, ולהוקיר לה תודה על ההשקעה הרבה שלה בכם, על אהבתה הגדולה, מסירותה, והשקעתה. כמו כן, גם לסבא מגיע יחס דומה, אלא שמתנה לחג לסבא עשויה לקבל רבדים שונים – בהתאם לטעמו האישי והדברים הקטנים שעושים לו טוב. עבור סבא כה נחמד, ששיחק ופיתח אתכם כל הילדות, דאג לכם בכל צורך, ואוהב אתכם כמו שרק סבא אוהב – יהיה נכון לשלוח מתנה יפה.

מתנה לבן זוג לחג

ואוו, פה אתם יכולים להתפרע. מתנה לבן או בת הזוג יכולה להיות מצד אחד הקלה ביותר, ומצד שני המושקעת ביותר. כמובן שניתן ללכת רחוק ולהזמין סוף שבוע עמוס באטרקציות, פינוקים ומסעדות – אך גם אם תבקשו להישאר יחסית סולידיים, תוכלו להגיע אל מחוזות יפים ורבים.
כך, אין צורך להפריז בכל מתנה. קיימים מארזי מתנות מגוונים ביותר, המכילים בשמים, נרות ריחניים, שוקולדים ומגוון פינוקים טעימים. כל אלו, מגיעים בתוך אריזה מהודרת, עטפים בנייר מיוחד וחגיגי.
בנוסף, בתור זוג אוהב, סביר שיש לכם תמונות רבות ביחד. חלקן רומנטיות, חלקן מצחיקות, וחלקן מדהימות ומזכירות נשכחות. כל תמונה כזאת מציינת חוויה, שניתן לפתח לכדי איורים מעוצבים או לכדי קולאז'. אזכור של כל הרגעים הללו בתמונה אחת, סולל שביל בין כל אותם רגעים ושוזר את אהבתכם בין כל הרגעים הקטנים שחוויתם ביחד.

המתנות המומלצות שלנו לחג שכל אחד ישמח לקבל

אנחנו בחברת וייט ספייס, חרטנו על דגלנו מספר ערכים מרכזיים: איכות, מהירות, אכפתיות ודיוק. ריכזנו עבורכם 4 מתנות מומלצות, שיתאימו כמעט לכל מטרה.

איור דיגיטלי

צוות המאיירים שלנו, יכין עבורכם פריט עיצובי יוצא דופן. האיור הדיגיטלי הוא לא כמו תמונה, הוא לא רק משקף את אותה חוויה או סיטואציה, הוא מעניק לה נופך אישי נהדר ויוצא דופן.


מפת כוכבים

עצמו את העיניים, ודמיינו את השמיים בצורה היפה ביותר שתעלו על דעתכם. ניצרו תמונה זו במוחכם, כי אתם יכולים להדפיס אותה על מפת כוכבים מעוצבת אישית. היא מתאימה לימי הולדת, ימי נישואין, ולכל מי שחובב פטנטים עיצוביים בביתו.

 

 

מסגור תמונות מודרני

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. אז מה לגבי כמה תמונות? מסגור תמונות מודרני, מאפשר לכם להיזכר בחוויות הכי גדולות שלכם, במקום אחד, ובאיכות הדפסה ועיצוב גבוהים ביותר.


 מארזי שוקולד מפנקים

מי לא אוהב שוקולד? הכי טעים, הכי כיפי, הכי חגיגי והכי כיף לקבל אותו. אצלנו, תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של מארזי שוקולד במבחר גדלים ומבחר סגנונות וצורות.

אז מה נשאר לומר? כנסו לקטלוג המוצרים שלנו, ובחרו עבור יקיריכם את המתנה המושלמת. כי עם מבחר כמו שלנו, תמצאו את המתנה המושלמת.

 

קריאה נוספת

מתנות מקוריות ליום הולדת
מה לקנות לאמא ליום הולדת? הנה כל הרעיונות המומלצים שלנו