רעיונות למתנה

מה לקנות לאמא ליום הולדת? הנה כל הרעיונות המומלצים שלנו

מה לקנות לאמא ליום הולדת? הנה כל הרעיונות המומלצים שלנו

אין כמו אמא ואמא יש רק אחת, לכן כשיש לה יום הולדת זו הזדמנות לשמח אותה, להוקיר אותה על הדאגה והטיפול המסור ולתת לה מתנה מכל הלב שתבטא את אהבתנו והערכתנו הרבה. אבל אז מתחילים "לשבור את הראש", מה לקנות לאמא ליום הולדת? ננסה להביא כמה רעיונות ממש מדליקים ומיוחדים במאמר שלפניכם. 

מתנה לאמא ליום הולדת 40

מחפשים מתנות מקוריות לאמא ליום הולדת? משהו קצת אחר? מרגש באמת? אם חשבתם על מתנה ליום הולדת 40 לאמא, כזו שתהיה מרגשת וייחודית מה דעתכם על מארזי שוקולדים מפנקים ואיכותיים?  מתנה לאמא ליום הולדת 40 מיוחדת ומקורית גם יכולה להיות מארז party stars הכוללת מארז קוקטיילים מפנקים ומפת כוכבים אישית וממוסגרת.

לא יודעים מה אפשר לקנות לאמא ליום הולדת? מחפשים רעיונות למתנות יום הולדת לאימא? משהו אחר, מרגש ומשמח? תחשבו על מארז רגעים ומילים בתוכו תמונה ממוסגרת בעיצוב לבחירה בשילוב מבשם טקסטיל בעל ניחוח קסום, נר ריחני ומפיץ ריח יוקרתי.

מתנה מקורית לאמא ליום הולדת 40 היא דרך מצוינת להביע אהבה וחיבה ולגרום לה להרגיש מוערכת ונאהבת. תחשבו כמה מקסים יכול להיות מארז של מפת כוכבים המשקפת את מראה השמים בתאריך יום ההולדת של אימא, לצד נר ריחני ומפיץ ריח יוקרתי מבית "סבון". 

מתנה לאמא ליום הולדת 50

מתלבטים איזו מתנה לאמא ליום הולדת 50 כדאי לקנות? מתנה ליום הולדת 50 לאמא צריכה להיות מיוחדת ומושקעת שיורגש שיש הרבה מחשבה מאחוריה. ומה יותר מרגש מאשר מתנת יום הולדת לאמא לכבוד גיל 50 מאשר מארז הכולל איור דיגיטאלי בסגנון קווי מכל תמונה שתבחרו בשילוב של מבשם טקסטיל יוקרתי ונר המפיץ ריח מדהים. מתנה מהממת מלאת אהבה אשר תרגש כל חוגגת ביום הולדתה.

כשמחפשים רעיונות למתנות לאמא ליום הולדת 50 אפשר למשל להביא מארז מפנק למי שטורחת כל השנה ומסורה למשפחתה. מארז שוקולדים איכותי או מארז קוקטיילים מבית ספייסהאוס בשלל טעמים נפלאים ומרעננים.


מתנה לאמא ליום הולדת 60


אמא חוגגת 60, סיבה נהדרת למסיבה וצריך השקעה של ממש במתנה. הכי כיף זו מתנה אישית שניתנת מכול הלב, כזו שתיוצר במיוחד בשבילה. למשל, קחו תמונה מרגשת של אמא עם כל המשפחה שתהפוך לאיור דיגיטאלי, כזה המשמש כתמונה על הקיר וגם כמתנה מרגשת ואישית. 


מתנה לאמא ליום הולדת 60 זו דרך נפלאה להביע אהבה ולעשות הרבה שמח על הלב. אפשר למצוא הרבה רעיונות מקוריים וממש שווים בתור מתנה ליום הולדת 60 לאמא. יום כזה שמסמל עוד שלב בחיים. מה אפשר לקנות לאמא מתנה ליום הולדת? זו בטוח צריכה להיות מתנה בה ניתן להביע את כל התודה שבעולם למי שדאגה לנו וטיפלה בנו במסירות ובאהבה יומיומיים. אין כיף יותר מלהחזיר אהבה במתנה מושקעת. 


ההמלצות השוות שלנו למתנות מקוריות לאמא ליום הולדת

תמיד רוצים להפתיע במתנה מיוחדת ומקורית, שתהיה גם שימושית למקבל המתנה. לא קל למצוא מתנות חדשות ומקוריות אז ריכזנו עבורכם כמה רעיונות של מתנות מקסימות ומושקעות שיעבירו את התחושה שאכן היה אכפת לכם ממקבל המתנה.


לדוגמא, מארז איור מתוק. תמונה מרגשת של אמא עם המשפחה או ברגע מרגש כלשהו בחייה שתבחרו לנצור עבורה, הופכת לאיור דיגיטאלי המעוצב לפי בחירתכם. האיור הופך לתמונה המקשטת את קיר, מרגשת ומקסימה באותו זמן. התמונה תגיע עם מארז של שוקולדים איכותיים, כי אף פעם לא אומרים לא לקצת מתוק על הנשמה.


ואם אנו בענייני שוקולד ומתוק, אז הנה עוד כמה רעיונות שווים ביותר למתנה טעימה ומהממת. קולקציה של מארזי שוקולד המגיעים במשלוח עד הבית, הדרך המושלמת לפנק את אמא האהובה.


 מארזי שוקולד מפנקים

מארזי שוקולד מרגשים ומפנקים זו מתנה איכותית ויוקרתית. שוקולד העשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר מענגים ועושים טוב בפה ובלב. 


דוגמא למארז מקסים הוא מארז sweet moments המגיע עם תמונה מעוצבת לפי טעמכם, לצד שוקולדים במבחר טעמים. שוקולד חלב מקורמל קריספי קרמל, כדורי דגנים עטופים בשוקולד ופרלינה אגוזי לוז, שוקולד חלב מובחר ואיכותי במילוי פרלינה לוז ומלח ים ורושה שוויצרי עם פצפוצי אורז ואגוזי לוז. 

קריאה נוספת

רעיונות למתנות לחג
מתנות לאירועים