מתנות לאירועים

וויט ספייס – מתנות מקוריות לכל אירוע

מתנות לאירועים

המתנה הכי מרגשת היא משהו שקשור אלינו וניכרת בו השקעה אישית, תשומת לב ויחס. איפה מוצאים אותה? בקטלוג של וויט ספייס כמובן. בואו להכיר אותו

עידן המסחר הדיגיטלי הפך את החיפוש אחר מתנות מקוריות למרדף בינלאומי. דווקא בגלל ההיצע הגדול והאפשרות להזמין כמעט כל דבר מכל מקום, הזמנת מתנה אישית היא משימה בכלל לא פשוטה. למרבה המזל, הפתרון נמצא ממש לידינו: White space.  

וויט ספייס, הידועה בהצעות הייחודיות והאישיות שsלו, שינתה את הרעיון של מתן מתנות על ידי פיתוח פלטפורמה שבה לקוחות יכולים ליצור ולרכוש מתנות שאינן רק ייחודיות, אלא גם אישיות ומשמעותיות. מכאן והלאה, כל מה שנותר לעשות הוא לבדוק מה מבין התפריט של מתנות עם תמונה מתאים לנו ולאנשים שאנחנו הכי אוהבים.

מתנות מקוריות – תמיד באופנה

טרנד הענקת מתנות מקוריות תופס תאוצה. חלפו הימים שבהם זר פרחים פשוט או קופסת שוקולדים יספיקו. כיום, אנשים מחפשים מתנות שמדברות רבות על ההתחשבות, היצירתיות והמאמץ שהם משקיעים במציאת המתנה המושלמת. זה המקום שבו החנות של וויט ספייס נכנסת לתמונה.

עם המגוון הרחב של מוצרים הניתנים להתאמה אישית, וויט ספייס מאפשרת ללקוחות ליצור מתנות שהן באמת מקוריות ומיוחדות במינה. אפשר למשל למצוא מתנה מקורית לבית כאשר מוזמנים לחנוכת בית של חברים או קולגות, להביא מתנות מקוריות לבני זוג או סתם להתפנק עם מתנות אונליין לעצמנו במשלוח מהיר. לא משנה מה נבחר, המקוריות כבר כלולה במחיר.

למה כדאי לקנות מתנות מקוריות אונליין?

היתרון המרכזי של וויט ספייס קשור לנוחות שהחנות מציעה. כחנות מתנות מקוונת, היא מאפשרת ללקוחות לגלוש במגוון רחב של מוצרים מהנוחות של ביתם. בין אם אתם מחפשים מתנת יום הולדת, מתנת חתונה או אות הוקרה לחבר, וויט ספייס תספק עבורכם את המענה.

המחיר המשתלם של קניות מקוונות, יחד עם היכולת להתאים אישית את המתנות, הופכים את וויט ספייס ליעד מומלץ לשופינג מרענן. מוצר הדגל בקטלוג הוא כמובן איור בעבודת יד, אבל בלחיצת כפתור אחת ניתן גם להזמין מפת כוכבים ממוסגרת שתתעד כל תאריך שתבחרו, יצירות אמנות מרשימות ואפילו מארזים מפנקים שנוצרו במיוחד עבורכם.

מתנות עם תמונה - הוספת טאץ' אישי

אחד המאפיינים הבולטים של וויט ספייס הוא היכולת ליצור מתנות עם תמונה. לקוחות יכולים להעלות את התמונות האהובות עליהם ולהפוך אותם לאיורים דיגיטליים יפי ולתמונות ממוסגרות. מתנות אלה עם תמונה לא רק מושכות חזותית, אלא גם נושאות ערך סנטימנטלי עמוק.

כל המוצרים של וויט ספייס לוכדים רגעים וזיכרונות מיוחדים והופכים אותם למזכרות שניתן להוקיר לשנים הבאות. בחירת המתנה המקורית והמושלמת הופכת עם וויט ספייס לטקס של ממש, שאותו האנשים הקרובים אליכם בוודאות יידעו להעריך.

מתנה מקורית לבית עם מחשבה מאחורי הקלעים

וויט ספייס מציעה מגוון מוצרים המהווים מתנות מקוריות לבית. מתנות הבית הללו הן לא רק פריטי נוי, אלא סיפור שיש מאחוריו פרטים אישיים. בנוסף, אלו מתנות שמעידות על מחשבה ומאמץ ולכן כל בחירה בהן היא גם מאוד יפה וגם בעלת משמעות.  

לסיכום, וויט ספייס מחוללת מהפכה בקונספט של הענקת מתנות עם מגוון המתנות המקוריות והאישיות שבקטלוג שלה. בין אם אתם מחפשים מתנות מקוונות שתוכלו להזמין בלחיצת כפתור או פלטפורמה בה תוכלו ליצור מתנות עם תמונה, וויט ספייס הוא המקום ללכת אליו. עם ההתמקדות במקוריות, התאמה אישית ואיכות, וויט ספייס מציבה סטנדרט חדש בעולם מתן המתנות.

 

קריאה נוספת

מה לקנות לאמא ליום הולדת? הנה כל הרעיונות המומלצים שלנו
איור דיגיטלי