רעיונות למתנה

מחפשים מתנה ליום הנישואין? כך תבחרו את המתנה הנכונה

מחפשים מתנה ליום הנישואין? כך תבחרו את המתנה הנכונה

כיצד לבחור מתנה ליום נישואין 

בחירת מתנה ליום נישואין יכולה להיות די מסובכת, ובואו נהיה כנים, היא דורשת מחשבה. יש משהו מאוד אישי בבחירת מתנה לבן זוג או בת הזוג. יש כאלו ירצו תכשיטים ויש כאלו שיראו במתנה יקרה מנוכרת ולא אישית. אנחנו ב whitespace מאמינים כי מתנה ליום הנישואין צריכה להיות מתנה אישית צריכה לחגוג רגעים מתוקים. יש לנו בשבילכם סוג של הברקה מתנה אישית שגם בזכותה תמשיכו לייצר עוד זכרונות מתוקים. 

מתנה אישית ליום הנישואין 

אנחנו ב whitespace עוזרים לכם להנציח זכרונות ולרכוש מתנה ליום נישואין מקורית, אישית ומיוחדת. הכל באמצעות  איור דיגיטלי. מה הכוונה?  אנחנו ב White space לקחנו על עצמנו להפוך את הרגעים הכי מיוחדים שלכם לרגעים בלתי נשכחים. צוות המאיירים שלנו בראשם עומד המאייר המוכשר מיכאל יהפכו כל תמונה לבלתי נשכחת. אם זו תמונת החתונה או התמונה הראשונה שהועלתה לפייסבוק בו והפכו אותה לתמונה מאויירת וממסגרת. 

מתנה ליום נישואין - הפכו את המתנה לחוויה 

הנה עוד רעיון למתנה ליום נישואין הבא, מתנה מקורית בשביל ימים קודרים או לחגוג את הזוגיות ואהבה בלי סיבה. נצלו את יום הנישואין שלכם והפכו אותו ליום כיף זוגי, צאו לדייט רומנטי. מה עושה לכם את זה - ספא, צימר, מסעדת יוקרה, טיול אוכל או סיור סגווי. לא משנה מה קחו את הזמן הצטלמו תמונה או תמונות משותפות. שצריך הפכו את התמונה לציור דיגיטלי. תלו את הציור הממוסגר בחדר השינה או בכניסה. 

הנה כמה טיפים לצילום תמונה זוגית מושלמת שבטח תרצו : 

  1. חפשו השראה ללוקיישן מושלם בפינטרסט וברשתות החברתיות. 
  2. אל תשכחו להפעיל טיימר. 
  3. השתמשו בחצובה או מקל סלפי כדי לצלם תמונות זוגיות נהדרות. 
  4. נסו להיות כמה שיותר טבעיים ביחד מול המצלמה. 
  5. נצלו את השמש הישראלית והצטלמו באור יום. 
  6. שימו לב שלא נכנסים לכם לפריים כשאתם מצלמים תמונות זוגיות. 
  7. בקשו מאחרים לצלם אתכם. 

איור בדיגיטל - איך זה עובד? 

צילמתם סלפי מקסים, רוצים תמונת save the date בלתי נשכחת, פורטרט משפחתי - כל תמונה שתרצו תוכלו להפוך לציור דיגיטלי יפיפה. באתר שלנו בחרו באופציה איור דיגיטלי בחרו את סוג האיור ( ציור משפחה או איור אישי), את הסגנון הרצוי קווי או צבעוני, את גודל התמונה, מסגור תמונה, צבע המסגרת, כמות הדמויות. כמובן ותוכלו להוסיף משפט קצר או הקדשה, הוספנו גם שדה מיוחד שתוכלו להזין הערה או כל בקשה לצוות המאיירים שלנו. 

קריאה נוספת

מתנה למפקד
מתנות ליום האהבה