רעיונות למתנה

מחפשים מתנה למפקד? כך תבחרו את המתנה הנכונה

מתנה למפקד

מתנה למפקד

מפקד טוב הוא לא רק מפקד אלא גם קצין וג'נטלמן. כחייל או חיילת חשוב להבין כיצד לחגוג ימי הולדת ואיך לבחור את מתנה מקורית. מתנה למפקד היא סוג של מחווה חביבה כשנעשית נעשית נכון יכולה לחזק את הקשר ביניכם. 

מדוע חשוב לקנות מתנה לבוס או למפקד?

חשוב לקנות למתנה למפקד או לבוס שלכם מכיוון שהיא מראה את והכבוד שלכם כלפיהם כמודל לחיקוי מקצועי. יתר על כן, הענקת מתנת יום הולדת לבוס או למפקד שלכם יכולה גם לשפר את דעתם עליכם - זה יכול לחסוך לכם לסגור שבת או לארגן לכם אפטר באמצע שבוע או שעות נוספות במשרד. 

כשאתם מנסים למצוא מתנה טובה ליום ההולדת עבור המפקד שלכם, חשוב לעקוב אחר כמה הנחיות בכדי להבטיח שאתם לא חוצים את הגבולות המקצועיים המקובלים בצבא. הנה כמה טיפים הבאים שיעזרו לכם במציאת המתנה המושלמת: 

מצאו את האיזון הנכון

כמו בחיים גם בקניית מתנה למפקד צריך למצוא את האיזונים הנכונים 

  1. מצאו את האיזון בין זול ויקר - הקפדה על איזון בין מתנה זולה ויקרה מבטיחה שמירה על גבולות מקצועיים. זול מדי וזה אולי נראה לא מתחשב, בעוד מתנה מיוחדת  ויקרה מדי ונראה כאילו אתם מנסים להשיג את טובות מהבוס או המפקד בצורה לא מוסרית. 
  2. מצאו את האיזון בין האישי למקצועי - אם אתם מנהלים שיחות עם המפקד שלכם על עניינים אישיים, ספורט או תרבות פופ, זה עשוי להיות מועיל יותר לספק להם מתנה אישית מאשר מפקד שאיתו אתם חולקים שיחות מקצועיות ורק במהלך הפגישות. 

איך לבחור את המתנה הנכונה 

ערכו סיעור מוחות לטובת מתנה למפקד והכינו רשימה של תחביבים כמו תוכניות טלוויזיה אהובות, פעילויות ספורט. לדוגמא עם המפקד תלה תמונות של בת או בן הזוג שלו או של המשפחה תוכלו למסגר את אחת התמונות בעזרת שירות מסגור תמונות שלנו או להפוך את התמונה לאיור דיגיטלי. 

מה הכוונה ציור דיגיטלי 

האיור הדיגיטלי היא סוג של אמנות חדישה ביותר.

 צוות המאיירים שלנו בראשם עומד המאייר המוכשר מיכאל יהפכו כל תמונה לבלתי נשכחת. 

איך זה עובד? מתנה למפקד או ליום הנישואין? צילמתם סלפי מקסים, רוצים תמונת save the date בלתי נשכחת, פורטרט משפחתי - כל תמונה שתרצו תוכלו להפוך לציור דיגיטלי יפיפה. באתר שלנו בחרו באופציה איור דיגיטלי בחרו את סוג האיור ציור משפחה או איור אישי, את הסגנון הרצוי קווי או צבעוני, את גודל התמונה, כמות הדמויות וצבע המסגרת. כמובן ותוכלו להוסיף משפט קצר או הקדשה, הוספנו גם שדה מיוחד שתוכלו להזין הערה או כל בקשה לצוות המאיירים שלנו.

קריאה נוספת

מסגור תמונות אונליין - לתמונות שלכם מגיע יותר
מחפשים מתנה ליום הנישואין? כך תבחרו את המתנה הנכונה