רעיונות למתנה

חוגגים שנה של אהבה? כך תבחרו מתנה מושלמת לשנה של זוגיות

מתנות ליום האהבה

מתנה לשנה ביחד

יום השנה הראשון שלך כזוג הוא אירוע חשוב. אז מה הדרך הטובה ביותר לסמן ציון דרך חשוב כל כך? מתנה לשנה ביחד היא משמעותית, מתנה מיוחדת שתמיד תשאיר רושם מתמשך ועשויה להפוך לנכס יקר( אם הכל יתנהל לפי התוכנית שלכם) . מחפשים משהו קצת אחר עם ראייה קדימה - הנה לכם רעיון קלאסי ופשוט עם טוויסט מודרני לא ברור מאליו. 

מתנה לשנה ביחד - הנציחו את התמונה הראשונה שלכם

מתנה לשנה ביחד זה לא חייב להיות משהו ענק אבל, היא מסמלת כברת דרך לא קטנה אך משמעותית. חשוב שתהיה מתנה מקורית.  זוכרים את התמונה המשותפת הראשונה שלכם, זו שהעלתם לפייסבוק או לאינסטוש, את התמונה שהפכה אתכם מסינגלס ל in a relationship . מה דעתכם להפוך אותה למזכרת לשנים הבאות. זו לא חייבת להיות תמונה בגודל עצום, אתם יכולים להדפיס אותה באיכות טובה, למסגר אותה ולהניח על יד המיטה. 

ציור דיגיטלי - הרבה יותר מעוד תמונה. 

אנחנו ב whitespace מציעים לכם לשדרג את מתנה לשנה ביחד עם איור דיגיטלי. הציור הדיגיטלי היא מין אומנות חדשה, אם בימי הביניים הזמינו צייר לצייר ציור משפחתי היום יש לנו סמארטפון ומקל סלפי. ציירים ואומנים רבים נוטשים את את המכחולים והצבעים ועוברים לצייר בעולם הדיגיטלי באמצעות מחשבים, לוחות גרפיקה, תוכנות ציור מתקדמות, מברשות צבע דיגיטליות ועוד. 

אנחנו ב White space לקחנו על עצמנו להפוך את הרגעים הכי מיוחדים שלכם לרגעים בלתי נשכחים, מתנה לסבים ורעיונות לעיצוב הבית.  צוות המאיירים שלנו בראשם עומד המאייר המוכשר מיכאל יהפכו כל תמונה לציור משפחה בלתי נשכח. איך זה עובד בקלות רבה - כנסו לאתר שלנו, העלו את התמונה, בחרו את הסגנון ואת מסגור התמונה, והציור המשפחתי יהפוך לציור דיגיטלי יפיפייה. 

איך זה עובד ? הכי קל שיש 

מצאנו לכם את המתנה לשנה ביחד שתשאיר אתכם עוד הרבה שנים יחד. 

כנסו לאתר שלנו ללשונית איור דיגיטלי, בחרו את סוג התמונה,  העלו את התמונה המיוחדת שלכם, בחרו את הסגנון והמסגרת וציור דיגיטלי יפהפייה יגיע אליכם עד לבית. אם תרצו תוכלו להוסיף הקדשה על גבי האיור. הזיכרון האישי והיפה שלכם יהפוך מעכשיו לתמונה מרגשת ויפה, שתוכלו לתלות בחדר וגם להשתמש בה כתמונה מעוצבת לבית.

קריאה נוספת

מחפשים מתנה ליום הנישואין? כך תבחרו את המתנה הנכונה
מתנה מיוחדת  - לחברים, בני משפחה, ואפילו לעצמכם