רעיונות למתנה

מחפשים מתנה לבן הזוג? כך תבחרו את המתנה המושלמת

מחפשים מתנה לבן הזוג? כך תבחרו את המתנה המושלמת

מתנה לבן זוג - את המתנה הזו הוא לא ישכח

כולנו רוצים להראות לשותפים שלנו כמה אכפת לנו. עם זאת, לפעמים זה יכול להיות קצת קשה לקנות מתנה לבן זוג או בת הזוג שהם יאהבו. אמנם אין שום מתנה מושלמת כמוהם עבורכם, אך ישנן דרכים בהן תוכלו להראות לבן / בת הזוג עד כמה אתם אוהבים אותם. להלן מספר טיפים לבחירת המתנה המושלמת: מתנה ליום נישואין או כל אירוע אחר. 

 

הראו מחשבה בבחירת המתנה

כל עוד המתנה לבן זוג או בת הזוג שלכם מגלה התחשבות, אינכם צריכים לדאוג שהשותפים שלכם יתאכזבו. הם חייבים להעריך את כל מה שאתם נותן להם כי מה שחשוב באמת הוא לא הזמן והמאמץ שהשקעתם אלא המחשבה. חשבו על רגע משותף מהעבר והביאו אותו לחיים באמצעות איור דיגיטלי כמו לדוגמא הרגע בו קרע רגל או הנשיקה לאחר החופה. 

שחררו את היצירתיות שלכם

לקבלת מתנה לבן זוג או בת הזוג שהיא באמת מתחשבת ותיזכר לנצח, חבקו את היצירתיות שלכם כדי להפוך את המתנה למשהו מיוחד באמת. אל תלכו רחוק בחרו מתוך אלבום התמונות שלכם תמונה מרגשת, מסגרו אותה בעזרת שירות מסגור התמונות שלנו או הפכו אותה לציור דיגיטלי עם הקדשה אישית ומרגשת על גבי התמונה - זה יכול להיות שיר או משפט מרגע קסום במיוחד. 

להיות רומנטיים 

במקום לרכוש מתנה אחת גדולה כמתנה לבן זוג או בת הזוג, תמיד תוכלו להראות את הצד הרומנטי שלכם על ידי פריסת מתנות קטנות לאורך כל היום. אתם יכולים לסמוך על כך שבן / בת הזוג שלכם יאהבו את אלמנט ההפתעה ואת כל המחשבה שעברה בתכנון היום. אז הוציאו אותם החוצה והפתיעו אותם במתנות קטנות ורומנטיות, שיאפשרו להם לחייך כל היום. בשביל שתשאר מזכרת יפה ולא תעבדו קשה בשנה הבאה, קחו שנייה להצטלם לסלפי או תמונה נוף יפה עם בן או בת הזוג. 

ככה אתם כבר מסודרים עם מתנה מקורית לשנה הבאה. 

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לגרום לבן / בת הזוג לחייך באירוע מיוחד - אצלנו באתר תוכלו להדפיס בקלות ציור דיגיטלי. בחרו תמונה מרגשת וצוות המאיירים שלנו יהפוך אותה לתמונה מקורית ומיוחדת. איך עושים זאת - היכנסו ללשונית איור דיגיטלי באתר שלנו בחרו מה נכון עבורכם ותוך כמה ימים תגיע אליכם מתנה לבן זוג או בת הזוג מיוחדת במינה. 

   

קריאה נוספת

איך בוחרים מתנה לחבר או לחברה ?
מסגור תמונות אונליין - לתמונות שלכם מגיע יותר