רעיונות למתנה

מסגור תמונות אונליין - לתמונות שלכם מגיע יותר

מסגור תמונות אונליין - לתמונות שלכם מגיע יותר

מסגור תמונות אונליין - לשמור על הזכורנות

אנחנו whitespace מתמחים באיור דיגיטלי ומסגור תמונות אונליין הכנו לכמה טיפים וטריקים כדי לגרום לתמונות שלכם להשתדרג. 

בעידן הסמארטפונים עם המצלמות המתקדמות לא נדרש ציוד בשווי אלפי דולרים או המון ידע טכני כדי לצלם תמונות נהדרות. כל עוד אתם יכולים לכוון ולהקיש על מסך הטלפון החכם שלכם, אתם מנוסים מספיק כדי לתעד את העולם סביבכם. 

טיפים וטריקים לשדרוג ומסגור כל תמונה.

לפני הדפסה ומסגור תמונות אל תשכחו להסיר עיניים אדומות. 

אין דבר גרוע יותר מאשר להסתכל בתמונות של החברים והמשפחה שלכם ולראות חבורת עיניים אדומות מסתכלות אחורה. עין אדומה יכולה לשלוח תמונה נהדרת לפח המחזור. למרבה המזל, יש בלי סוף אופציות לתיקון התופעה. חשוב לעשות זאת לפני שליחה להדפסה מסגור תמונות אונליין.

חיתוך / סיבוב 

אולי תייר הכניס את ראשו ברגע האחרון לאחת מצילומי האירוסין האהובות עליכם, או שיש פשוט יותר מדי שטח מת בתמונת חופשה יקרה, ציור משפחה התפרץ עליו ילד לא קשור כך או כך, פונקציית החיתוך כאן בשבילכם. אחד הכלים הנפוצים ביותר לעריכת תמונות הוא החיתוך המאפשר לכם להגדיר מחדש ולערוך את תמונה כדי שתראה בדיוק איך שאתם רוצים לפני המסגור אותה. כאשר אתם מתחילים בתהליך מסגור תמונות אונליין חשבו היכן צריך להיות מוקד התמונה הממוסגרת שלכם. אם יש נוף לא חשוב או כל דבר שמסיח את דעת ממה שניסית לתפוס, חתכו אותו. זה עוזר גם אם אתם רוצים שהתמונה שלכם תהיה בגודל ספציפי ותשתלב בתוך קיר גלריה או רק מקום מסוים בבית שלכם. 

מבחינה קומפוזיציה, לעתים קרובות זה בסדר שהאלמנטים החשובים בצילום שלכם יתפשטו קצת על פני התמונה. כלומר, הנושא לא צריך להיות מרכז מת. לכו עם האינסטינקטים שלכם ועשו את מה שלדעתכם מתאים ביותר לצילום שלכם.

השתמשו בפילטרים

הפכו את התמונה שלכם לשחור-לבן לפני הדפסה ומסגור תמונות אונליין. לפעמים, הרגע פשוט מתאים לצילום שחור-לבן מיושן וטוב. זה רומנטי ויכול להוסיף לחדר את הנגיעה הקלאסית המושלמת. מצד שני,פילטרים והבהרה היא דרך מעולה להרגיע את הצבעוניות העזה בתמונות מסוימות. 

אם אתם רוצים ממש לשדרג את התמונה נסו להפוך אותה לאיור דיגיטלי. האיור הדיגיטלי היא דרך משודרג להפוך כל תמונה לקלאסיקה שכיף לתלות באהבה. צוות המאיירים של whitespace יציירו כל סלפי או תמונת אירוסין לציור דיגיטלי יפיפייה. כנסו לאתר שלנו העלו את התמונה, בחרו את הסגנון וגודל מסגור תמונות אונליין ותוך כמה ימים תקבלו הביתה משלוח עם מתנה מיוחדת ומקורית. 

קריאה נוספת

מחפשים מתנה לבן הזוג? כך תבחרו את המתנה המושלמת
מתנה למפקד