רעיונות למתנה

איך בוחרים מתנה לחבר או לחברה ?

איך בוחרים מתנה לחבר או לחברה ?

כמה טיפים לבחירת מתנה לחבר או לחברה שיש להם הכל

לכולנו יש את אותו חבר או חברה שנראה שיש להם הכל. אתם אוהבים אותם, אבל לקנות להם מתנות יכול להיות חוויה מתסכלת, ואף אחד לא רוצה לתת להם כסף כי זו לא מתנה מקורית ולא אישית. חצי מהכיף במתן מתנות הוא צפייה על פניו של המקבל כשהם פותחים את המתנה. 

אם זה נשמע כמו מישהו או מישהי שאתם מכירים, יש לכם מזל. הנה כמה טיפים ורעיונות למתנות לחברים שיש להם הכל. 

האזינו למה שאומרים החברים שלכם

יום ההולדת של החבר או החברה מתקרב, תיכף תצטרכו לקנות מתנה לחבר או לחברה. זה הזמן להתחיל להקשיב למה שהם אומרים. משהו נשבר להם? יש משהו שהם מתכננים לקנות, קרוב לוודאי שהם יספרו לכם עליו. כאשר הם עושים זאת, רשמו הערה מהירה. אתם יכולים לעשות זאת עבור כל בני משפחתכם והחברים. זה ייתן לך מושג טוב מה לתת להם כמתנה מיוחדת ליום ההולדת הבא. 
 

שלבו בין המתנה לזיכרון מתוק

האם חבריכם עברו ציון דרך גדול לאחרונה? אולי הם סיימו את לימודיהם באוניברסיטה או זכו בפרס. אולי יש זיכרון נהדר של שניכם שיכול לגרום לשניכם לחייך בכל פעם שאתם חושבים על אותו רגע. הנציחו את הרגע כמתנה לחבר או לחברה. הדפיסו תמונה מאותו רגע מרגש ומשמעותי והפכו אותו לבלתי נשכח באמצעות איור דיגיטלי של חברת whitespace. תוכלו לבחור כל תמונה והמאיירים שלנו יהפכו אותה לבלתי נשכחת על ידי ציור דיגיטלי בטכניקות מתקדמות ובכישרון רב. 

תנו להם חוויה

האם לחברים שלכם יש אהבה לספרים או סדרות ספרים מסוימות כמו הארי פוטר או חמישים גוונים של אפור? האם הם יכולים לצטט את הסרטים והספרים מילה במילה? שככל הנראה כבר יש את הספר או הספרים, הסרטים והכרזות. אבל, אולי תוכלו לצייר להם ציור דיגיטלי של הדמויות האהובות שלהם ולהוסיף גם הקדשה או משפט מהספר או הסרט. אצלנו ב whitespace תוכלו גם למסגר את התמונה ולקבל אותה לדואר תוך כמה ימים. זו יכולה להיות אחלה מתנה לחבר או לחברה. 
עשינו לכם חשק להנציח את החברה בציור דיגיטלי - היכנסו ללשונית המתאימה והזמינו עכשיו! 

קריאה נוספת

מחפשים מתנה לבן הזוג? כך תבחרו את המתנה המושלמת